Електронска трговина постаје стуб модерног тржишта

Нема коментара Share:

Министар унутрашње и спољне трговине у Влади Републике Србије Томислав Момировић изјавио је данас да електронска трговина више није само алтернатива традиционалним начинима пословања, већ је постала стуб модерног тржишта.

Момировић је, обраћајући се на отварању скупа „Xperience Conference 2024ˮ, навео да је укупна вредност реализованих трансакција плаћених картицом путем интернета у прошлој години достигла износ од 1,6 милијарди евра.

Министар је нагласио да то представља раст од 39,13 одсто у односу на 2022. годину, а да се очекује да ће у овој години укупна вредност премашити две милијарде евра.

Према његовим речима, у Србији, али и широм света, све већи број потрошача се одлучује за онлајн куповину, а компаније убрзано прилагођавају своје пословне моделе како би задовољиле нове потребе тржишта.

Он је указао на то да, упркос глобалним изазовима, Србија бележи двоцифрен раст у области интернет трговине и овај тренд отвара нове могућности за предузетнике и потрошаче, осигуравајући бржи, лакши и ефикаснији приступ производима и услугама.

Електронска трговина наставља да расте, а на нама је да тај тренд, кроз сарадњу државе и приватног сектора, уз едукацију свих учесника у дигиталном екосистему, одржимо и искористимо на најбољи могући начин, закључио је Момировић.

Извор текста: Вебсајт Владе Републике Србије

Previous Article

Нови аранжман са ММФ-ом јасан сигнал инвеститорима

Next Article

Премијер Вучевић учествује на самиту ,,Берлинског процеса”

Можда ће вам се такође допасти

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *